woensdag 5 augustus 2015

Dit zijn al mijn gobelin borduurwerken die ik heb gemaakt

Dame met de eenhoorn
het was liefde op het eerste gezicht , toen ik een naald en draad zag. Ook was het tevens voor mijn fysiotherapie, want van jongs af aan heb ik operaties gehad aan mijn handen.

Heb begon al op de lagere school, we moesten allemaal per jaar een lapje maken met verschillende steken, nu niemand wou dat, dus nam ze altijd mee van iedereen en dan aan het einden van het jaar moest dat ingeleverd worden, dus daar op school moeten veel wandkleden zijn, gemaakt door Jookje.
Deze hangt bij mijn moeder
 Ik was in de ban van gobelins op latere leeftijd, dit door patronen die door Burda toen uitgegeven werden , en Jookje ging aan de slag. Dit zijn de resultaten.



(Wil er nog even bij vermelden dat dit dus tel patronen waren, en geen voorgedrukte panelen, want dan zou ik gek zijn geworden, van verveling)
Deze hangt bij een vriendin in Schotland

Deze had ik gemaakt voor een vriendin,  (helaas overleden, en haar dochter heeft hem weg gegooid!



Deze drieluik hangt in Söderalla kerk. heb deze aan hen geschonken.


 Fijne dag allemaal groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Ongelofelijk wat jij allemaal gemaakt hebt Joke, prachtig die middeleeuwse voorstellingen.

    BeantwoordenVerwijderen